Misschien bent u niet tevreden over hoe u wordt geholpen. Of een product doet het niet goed. Dan kunt u een klacht indienen. Ga eerst in gesprek met de organisatie waar u een klacht over heeft. Zoek samen naar een oplossing. Komt er geen oplossing, dien dan een klacht in. Kijk op de website van de organisatie hoe dat moet. Of vraag het aan een medewerker.
Komt u er zelf niet uit? Vraag een cliëntondersteuner om hulp. Cliëntondersteuning is gratis en hij/zij bekijkt altijd wat het beste is voor u. Een cliëntondersteuner vindt u bij Inwonersondersteuning Bergen op Zoom, OOBOZ, of bij Zorgbelang Brabant. Of vraag rechtshulp aan het Juridisch Loket. Kijk op de website voor voorbeeldbrieven of neem contact op. Kijk voor meer informatie ook eens op de website van de Nationale Ombudsman.
Gratis persoonlijk advies voor iedereen met een laag inkomen.
Website
www.juridischloket.nl
Telefoonnummer
0800 80 20 (gratis)
Inwonersondersteuning BoZ is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 13:00 uur.
Klik hier voor alle (inloop)spreekuren: https://www.wijzijnbergenopzoom.nl/contact-met-wijzijn-traverse-groep/locaties-en-spreekuren.
Bezoekadres
Jacob Obrechtlaan 5
4611 AP Bergen op Zoom
Website
https://www.wijzijn.nl
E-mailadres
info@wijzijntraversegroep.nl
Telefoonnummer
0164 - 29 94 91
Website
http://www.ooboz.nl/